Search

NAV-Sajtóközlemény

Budapest, 2021. március 5.


Szünetel az ügyfélfogadás öt vidéki kirendeltségen


A Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV) Pest Megyei Adó- és Vámigazgatóságának dabasi, gödöllői, nagykátai, ráckevei, és szigetszentmiklósi ügyfélszolgálatai 2021. március 8-ától ideiglenesen bezárnak.


Cegléden, Érden, Vácon, valamint a budapesti központi ügyfélszolgálatokon és a Kormányablakokban működtetett NAV-ablakoknál (Gyál, Pilisvörösvár, Szentendre, Szob) zavartalan a nyitvatartás. A NAV továbbra is ütemezetten fogadja ügyfeleit; az ügyféltérben egyszerre csak annyi ügyfél tartózkodhat, ahány ügyfélszolgálati ablak nyitva van. Érdemes időpontot foglalni a NAV honlapján (www.nav.gov.hu) a kapcsolat/ügyfélszolgálati időpont foglalása menüpontban. Időpontot foglalni csak a központi ügyfélszolgálatra, és a NAV-ablakokhoz lehet.


Az adóügyek döntő többsége elektronikusan is intézhető, ezért kérjük Önöket, hogy válasszák az elektronikus vagy telefonos ügyintézést, elkerülve a személyes megjelenést és a sorban állást.


Az interneteléréssel nem rendelkező ügyfelek a 1819-es telefonszámon is foglalhatnak időpontot. Az Ügyféltájékoztató és Ügyintéző Rendszer a 06 (80) 20-21-22 telefonszámon érhető el, használata regisztráció (a TEL adatlap kitöltése és beküldése) után, ügyfélazonosító számmal lehetséges.








Nemzeti Adó- és Vámhivatal

Pest Megyei Adó- és Vámigazgatósága

További információ:

Salgó Attila

Tel: 06-70-491-2907; 06 1 427 5061

E-mail: pest.sajto@nav.gov.hu



LEÁNYFALU NAGYKÖZSÉG ÖNKORMÁNYZATA

ELÉRHETŐSÉG:

2016, LEÁNYFALU MÓRICZ ZSIGMOND ÚT 126.

 

KÖZPONTI TELEFONSZÁM:

+36 26 383 014

 

KÖZPONTI FAX: +36 26 383 363

ÜGYFÉLFOGADÁSI IDŐ:

 

HÉTFŐ: 14 ÓRÁTÓL - 18 ÓRÁIG

 

SZERDA: 8 ÓRÁTÓL - 12 ÓRÁIG

               14 ÓRÁTÓL - 16 ÓRÁIG

 

PÉNTEK: 8 ÓRÁTÓL - 12 ÓRÁIG