Search

NAV - Sajtóközlemény


Budapest, 2020. május 29.

Ismét teljes körű az ügyfélfogadás Pest megyében

2020. június 2-tól a NAV Pest Megyei Adó- és Vámigazgatóságának eddig zárva tartó kirendeltségein és a Kormányablakokban is újraindul az ügyfélfogadás.

2020. június 2-tól a Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV) Pest Megyei Adó- és Vámigazgatóságának dabasi, nagykátai, ráckevei és szigetszentmiklósi kirendeltségei, valamint a gyáli, pilisvörösvári, szentendrei és szobi Kormányablakokban működő NAV-ablakok is újra megnyitnak. Júniustól az összes pest megyei ügyfélszolgálatunkon várjuk újra ügyfeleinket az alábbi órákban. Ettől csak a szobi hivatal tér el, ahol csak kedden és csütörtökön van ügyfélfogadás.

Az adóügyek döntő többsége elektronikusan is intézhető, ezért a hivatal kéri ügyfeleit, hogy amennyiben lehetséges, válasszák az elektronikus vagy telefonos ügyintézést, elkerülve a személyes megjelenést és a sorban állást. A várakozókat továbbra is ütemezetten fogadják az ügyfélszolgálatok. Ez azt jelenti, hogy az ügyféltérben egyszerre csak annyi ügyfél tartózkodhat, ahány ügyfélszolgálati ablak nyitva van. A NAV általános tájékozatórendszere, a NAV Infóvonal a 1819-es telefonszámon hívható.

Az ügyfélszolgálatok félfogadási ideje:

Hétfő: 8:15 - 15:00

Kedd: 8:15-12:00

Szerda: 8:15-15:00

Csütörtök: 8:15-15:00

Péntek: zárva

Nemzeti Adó- és Vámhivatal

Pest Megyei Adó- és Vámigazgatósága

További információ:

Salgó Attila

Tel: 06-70-491-2907; 06 1 427 5061

E-mail: pest.sajto@nav.gov.hu

LEÁNYFALU NAGYKÖZSÉG ÖNKORMÁNYZATA

ELÉRHETŐSÉG:

2016, LEÁNYFALU MÓRICZ ZSIGMOND ÚT 126.

 

KÖZPONTI TELEFONSZÁM:

+36 26 383 014

 

KÖZPONTI FAX: +36 26 383 363

ÜGYFÉLFOGADÁSI IDŐ:

 

HÉTFŐ: 14 ÓRÁTÓL - 18 ÓRÁIG

 

SZERDA: 8 ÓRÁTÓL - 12 ÓRÁIG

               14 ÓRÁTÓL - 16 ÓRÁIG

 

PÉNTEK: 8 ÓRÁTÓL - 12 ÓRÁIG