Search

Kormányablak infó

Budapest, 2020. november 11.

Időpontot kell foglalni az ügyintézéshez

A Kormányablakokban működő NAV-ablakokban 2020. november 12-től a személyes ügyintézéshez előzetes időpontfoglalásra van szükség. Ez összhangban van a Kormányablakok ügyfélfogadási rendjével, ami a Magyarország Kormánya által kihirdetett veszélyhelyzethez kapcsolódó kormányzati intézkedések betartását szolgálja.

A Kormányablakokban NAV ügyintézésekhez időpontot a https://www.nav.gov.hu/nav/szolgaltatasok/ugyfelszolgalati_idopont_foglalasa menüpont alatt foglalhat.

A veszélyhelyzet ideje alatt a gyors és rugalmas ügyintézéshez célszerű a NAV elektronikus szolgáltatásait használni. Az e-ügyintézésről a NAV honlapján a 32. számú, a telefonos ügyintézésről pedig a 33. számú információs füzetben olvasható további információ.

Nemzeti Adó- és Vámhivatal

LEÁNYFALU NAGYKÖZSÉG ÖNKORMÁNYZATA

ELÉRHETŐSÉG:

2016, LEÁNYFALU MÓRICZ ZSIGMOND ÚT 126.

 

KÖZPONTI TELEFONSZÁM:

+36 26 383 014

 

KÖZPONTI FAX: +36 26 383 363

ÜGYFÉLFOGADÁSI IDŐ:

 

HÉTFŐ: 14 ÓRÁTÓL - 18 ÓRÁIG

 

SZERDA: 8 ÓRÁTÓL - 12 ÓRÁIG

               14 ÓRÁTÓL - 16 ÓRÁIG

 

PÉNTEK: 8 ÓRÁTÓL - 12 ÓRÁIG